آیا استفاده از ریمل دوکاره پیشنهاد میشود؟
نوشته شده توسط : shaapaarak

ریمل وسیله ارایشی است که به چشم های شما زیبایی خاصی میدهد شما بدون آرایش کردن و فقط با زدن یک ریمل میتوانید زیبایی زیادی را به چشم های خود بیاورید. امام آیا هر ریملی برای هر چشم یا مژه ای مناسب میباشد؟

هر فردی چشم ها و مژه های مخصوص به خود را دارد. یکی مژه های بلند دارد یکی مژه های کم پشت دارد برای هر کدام از این افراد یک ریمل موجود است که باید از آن استفاده کند.

مثلا خانمی که مژه های نازک و کم حجم دارد باید از ریمل حجم دهنده استفاده کند. 

اما اگر خانمی مژه نازک و کم حجم و کوتاه داشته باشد باز هم می تواند از ریمل حجم دهنده استفاده کند؟

پس هر خانمی باید تاثیری که آن ریمل روی مژه هایش میگذارد را بشناسد اما نکته ای که پیش میآید این است که آیا کسی که احتیاج دارد روی مژه هایش دوکار انجام شود باید از یک ریمل دوکاره استفاده کند یا دو ریمل جداگانه با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند.

ریمل

در قدیم زمانی که محصول دوکاره وجود نداشت خانم ها برای این که بتوانند دو تاثیر را روی مژه های خود بر جای بگذارند از دو نوع ریمل مختلف استفاده می کردند. مثلا یک بار مژه های خود را با ریمل بلند کننده آرایش می کردند و کمی صبر می کردند تا آرایش بار اول خشک شود سپس مدل دیگر ریمل که حجم دهنده بود را روی آن می زدند.

این کار نیازمند این بود که شما هزینه بیشتری برای خرید دو ریمل متفاوت کنید و اینکه هنگام آرایش وقت زیادی را از شما می گرفت. چون بین زمانی که شما باید هر دو محصول را استفاده می کردید باید کمی صبر می کردید.

با وجود دلایل بالا ورود این گونه ابزارهای آرایشی که توانایی این را داشتند که دو تاثیر را روی مژه ها قرار دهد با استقبال گسترده و قابل توجهی روبرو شد.

همانطور که گفتیم این نوع ریمل های آرایشی  می توانند دو تاثیر را به صورت همزمان روی مژه های شما پیاده کنند. برای این کار باید در مایع خمیری ریمل و هم براش آن تغییراتی اعمال شود که این محصول آرایشی بتواند دو تاثیر را روی مژه قرار دهد.

ریملی که قرار است روی مژه ها تاثیر حالت دهی داشته باشد باید درون مایع آن کمی رزین داشته باشد تا بتواند خاصیت فر شدن موقت را به مژه  هایتان دهد و برس آن نیز کمی منحنی شکل باشد تا بتواند مژه هایتان را فر کند.

از طرفی ریملی که قرار است حجم دهنده باشد دارای برس درشت با موی چه های ریز فراوانی و خرده مژه های زیاد درون مایع خود است تا بتواند مایع زیادی روی مژه ها قرار دهد و این خورده مژه ها به تارهای نازک مژه بچسبد و آن ها را حجیم نشان دهد.

بنابراین ریمل دوکاره ای که قرار است هر دو کار یعنی حجم دهد و حالت دهد را به صورت یک باره انجام دهد باید ویژگی های هر دو را در خود داشته باشد.

ریمل حجم دهنده و بلند کننده مخصوص خانم هایی است که مژه های نازک و کوتاهی دارند.

بنابراین ریمل حجم دهنده و حالت دهنده مناسب بانوانی است که مژه های نازک و بدون حالت دارند و می توانند با کمک این محصول خواسته خود را برطرف کنند.

ریمل باکیفیت

محصول بلند کننده و حالت دهنده مخصوص خانمی است که مژه های کوتاه و صافی دارد.

اما اگر شما نیاز دارید که ریمل مژه های شما را بلند کند، حالت دهد و پرپشت کند نیاز به نوع دیگری از ریمل دارید که بتوانید تمام ویژگی ها را روی چشم شما پیاده کند. برای این کار نیاز به یک ریمل سه کاره خواهید داشت.

برای خرید ریمل حتما به سراغ فروشگاه های معتبر آرایشی مانند روبی سان بروید چون سلامت مژه ها و چشم های شما خیلی مهم تر از زیبایی آن ها است. اگر کیفیت ریمل مورد استفاده شما خوب نباشد باعث میشود که چشم های شما صدمه جدی ببینند.

پس با خرید از فروشگاه های معتبر آرایشی با خیال راحت اقدام به خرید ریمل مورد نیاز خود کنید.








:: برچسب‌ها: ریمل , ریمل روبی سان , خرید ریمل روبی سان , روبی سان , ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: